Apklausa apie Klaipėdos rajono savivaldybės administracijai pavaldžių sveikatos priežiūros įstaigų pacientų pasitenkinimą teikiamų paslaugų kokybe, infrastruktūra, prieinamumu

Klaipėdos rajono savivaldybė siekia įvertinti Klaipėdos rajono savivaldybės administracijai pavaldžių sveikatos priežiūros įstaigų pacientų pasitenkinimą teikiamų paslaugų kokybe, infrastruktūra, personalo darbu ir paslaugų prieinamumu. Apklausa atliekama įgyvendinant projektą „Sveikatos centro sukūrimas Klaipėdos rajono savivaldybėje“, siekiant nustatyti pacientų patirtis bei identifikuoti sritis, kuriose būtinas tolesnis paslaugų ir infrastruktūros tobulinimas. Apklausa yra anoniminė.

1.    Jūsų amžius

Neteisingas

2. Jūsų lytis

Neteisingas

3. Jūsų išsilavinimas

Neteisingas

4.  Koks jūsų socialinis statusas? (Galite pažymėti kelis variantus)

Neteisingas

5. Kokioje seniūnijoje gyvenate?


6. Kokios Klaipėdos rajono gydymo įstaigos pacientas esate?

Neteisingas

7.  Kaip vertinate bendrą sveikatos paslaugų kokybę Klaipėdos rajone?

Neteisingas

8. Kaip vertinate sveikatos priežiūros įstaigos, kurios pacientas esate, paslaugų kokybę?

Neteisingas

9. Kuriomis iš šių paslaugų gydymo įstaigoje, kurios pacientas esate, Jūs naudojatės? (Galite pažymėti kelis variantus)

Neteisingas

10. Ar rekomenduotumėte kitiems asmenims naudotis sveikatos priežiūros įstaigos, kurios pacientas esate, paslaugomis?

Neteisingas

11. Kaip vertinate galimybę registruotis telefonu gydymo įstaigoje, kurios pacientas esate?

Neteisingas

12. Kaip vertinate galimybę registruotis internetu gydymo įstaigoje, kurios pacientas esate?

Neteisingas

13. Kaip vertinate vizitų laukimo laiką įstaigoje, kurios pacientas esate?

Neteisingas

14. Kaip vertinate įstaigos, kurios pacientas esate, gydytojų ir kito personalo bendravimą su Jumis?

Neteisingas

15.  Ar įstaigos, kurios pacientas esate, gydytojai ir kitas personalas geba atsižvelgti į individualius Jūsų poreikius?

Neteisingas

16. Ar gydymo įstaigos, kurios pacientas esate, teikiama informacija (telefonu, internetu ar vietoje) yra pakankamai aiški ir suprantama?

Neteisingas

17. Ar Jums patogu atvykti į gydymo įstaigą, kurioje lankotės? (Atsižvelkite į atstumą, transporto galimybes, automobilių stovėjimą)

Neteisingas

18. Ar gydymo įstaigos, kurios pacientas esate, pastatai ir įranga yra pritaikyti Jūsų poreikiams?

Neteisingas

19. Ar gydymo įstaigos, kurios pacientas esate, patalpos ir įėjimai yra pritaikyti asmenims su negalia?

Neteisingas

20. Ar gydymo įstaigos, kurios pacientas esate, erdvės (koridoriai, laukiamieji, kabinetai) yra aiškiai sužymėtos ir lengvai randamos?

Neteisingas

21. Ar gydymo įstaigos, kurios pacientas esate, aplinka (vidaus ir išorės) yra estetiškai patraukli ir tvarkinga?

Neteisingas

22.  Kaip vertinate gydymo įstaigos, kurios pacientas esate, diagnostinės įrangos prieinamumą?

Neteisingas

23.  Ar konsultacijų ir tyrimų metu buvo naudojama šiuolaikiška (moderni) medicinos įranga?

Neteisingas

24.  Kaip manote, ar gydymo įstaigoje, kurios pacientas esate, yra pakankamas kiekis medicininės įrangos paslaugoms užtikrinti (pvz., spaudimo matuoklių, kompiuterių, diagnostikos priemonių)?

Neteisingas

25.  Kaip manote, ką reikėtų patobulinti gydymo įstaigoje, kurios pacientas esate, kad ji labiau atitiktų Jūsų poreikius?


26.  Ar turite kitų pastabų ar pasiūlymų dėl gydymo įstaigos, kurios pacientas esate, teikiamų paslaugų kokybės ir prieinamumo, įrangos bei infrastruktūros?