Asmenų aptarnavimo Klaipėdos rajono savivaldybės administracijoje kokybės vertinimo anketa

Mums labai svarbi Jūsų nuomonė apie asmenų aptarnavimą Klaipėdos rajono savivaldybės administracijoje (toliau – Administracija). 

Gauti duomenys bus analizuojami ir panaudoti siekiant geresnės asmenų aptarnavimo kokybės Klaipėdos rajono savivaldybės administracijoje bei aukštesnio klientų pasitenkinimo teikiamomis paslaugomis indekso. 

Anketa anoniminė. 

Dėkojame visiems, pareiškusiems savo nuomonę.

 1. Kaip dažnai kreipiatės į Klaipėdos rajono savivaldybės administraciją:

Neteisingas

2. Prašome nurodyti, kokiu būdu dažniausiai kreipiatės į Klaipėdos rajono savivaldybės administraciją:

Neteisingas

3. Prašome nurodyti dažniausias kreipimosi į Klaipėdos rajono savivaldybės administraciją priežastis. Pažymėkite visus atsakymus, kurie tinka:

Neteisingas

4. Ar jums patogus nustatytas asmenų aptarnavimo laikas Klaipėdos rajono savivaldybės administracijos viename langelyje (pirmadieniais ir trečiadieniai nuo 8 val. iki 18 val., antradieniais ir ketvirtadieniais nuo 8 val. iki 17 val., o penktadieniais nuo 8 val. iki 15.45 val. Visomis dienomis dirbama be pietų pertraukos)?

Neteisingas

Jei aptarnavimo laikas Jums nepatogus, parašykite kodėl? 


5. Jei kreipėtės į Administraciją asmeniškai atvykus, ar Jums teko ilgai laukti, kol darbuotojas Jus priėmė?

Neteisingas

6. Jei kreipėtės į Administraciją telefonu, ar Jums teko ilgai laukti, kol darbuotojas Jums atsiliepė?

Neteisingas

7. Prašome Jūsų įvertinti Klaipėdos rajono savivaldybės administracijoje dirbančius specialistus:

Sutinku

Iš dalies sutinku

Nesutinku

Neturiu nuomonės

Darbuotojai mandagūs ir paslaugūs

Darbuotojai maloniai bendrauja su interesantais

Darbuotojai atidžiai išklauso interesantą

Darbuotojai yra kompetentingi ir išmano savo darbą

Darbuotojai išsamiai pateikia informaciją apie paslaugos teikimo, skundo ar prašymo nagrinėjimo eigą ir terminus bei procesą ir atlikimo laiką


8. Kaip vertinate aptarnavimo kokybę Klaipėdos rajono savivaldybės administracijoje?

Neteisingas

Jei aptarnavimo kokybę vertinate blogai, parašykite kodėl?


9. Prašome Jūsų įvertinti Klaipėdos rajono savivaldybės administracijoje gyventojų aptarnavimo kokybę:

Sutinku

Iš dalies sutinku

Nesutinku

Neturiu nuomonės

Man rūpimi klausimai buvo išspręsti greitai ir kvalifikuotai

Problema buvo išspręsta laiku (per institucijos nurodytą laiką)

Į kreipimąsi buvo sureaguota iš karto

Problema buvo išspręsta nesiuntinėjant pas specialistus/darbuotojus

Gautas atsakymas buvo aiškus ir išsamus (papildomai kreiptis dėl to paties klausimo nereikėjo)

Darbo metu lengva rasti reikalingus specialistus


10. Ar Klaipėdos rajono savivaldybė interneto svetainėje pateikia išsamią, suprantamą ir pakankamą informaciją apie asmenų aptarnavimą ir teikiamas paslaugas?

Neteisingas

11. Kiti Jūsų pastebėjimai/pasiūlymai dėl aptarnavimo kokybės Klaipėdos rajono savivaldybės administracijoje (įrašykite):